Melden van storing en reparaties

Kijk eerst in het Besluit Kleine herstellingen en in de onderhoudswijzer van Govaert. Daarin staat wie de reparatie moet uitvoeren. Als het een reparatie is die de verhuurder moet doen, gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag. Is het een reparatie die bij de huurder hoort, dan regel en betaal je de reparatie zelf.

Let op! Kijk eerst in je huurovereenkomst onder artikel 9.1 wie het beheer doet van jouw woning. Zodra je dit hebt opgezocht kom je een stuk verder!

Staat hier: Govaert. Dan regelen we het beheer voor de verhuurder en gebruik je: Mijn Govaert.

Staat hier: Verhuurder. Dan doet je verhuurder zelf het technisch en financieel beheer. Je dient daarom het verzoek hiervoor in te dienen bij de verhuurder. Zijn of haar contactgegevens staan in de huurovereenkomst opgenomen.


Zaken van algemeen onderhoud zoals defecte keukenapparatuur, lekkende kraan of een loszittende tegel zijn allemaal vervelend, maar vereisen geen spoed. Ons technisch beheer streeft ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren.

Je dient een reparatieverzoek in via: Mijn Govaert. Het kan zijn dat je hier nog geen inloggegevens van ontvangen hebt. We zijn dan nog druk bezig om de digitale portalen live te zetten. Het kan daardoor zijn dat je je verzoek nog op de oude manier moet indienen. Dit doe je als volgt:

Je dient een reparatieverzoek schriftelijk (per email) in via beheer@govaert.nl. Daarin vermeld je: het adres en huisnummer, een korte omschrijving van de reparatie en eventuele foto’s toegevoegd als bijlage.

Ons technisch beheer streeft ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren.


In Mijn Govaert kun je de huidige status van je reparatieverzoek volgen.


Betreft het een spoed storing: bijvoorbeeld geen warm water of een lekkage en kan het niet wachten? Bel met onze afdeling technisch beheer op werkdagen binnen kantooruren op het telefoonnummer: 033 – 46 30 950.

Spoedeisende stortingen buiten kantoortijd?
Voor spoedeisende storingen buiten kantoortijd en in het weekend die direct verholpen moeten worden, kun je contact opnemen met afdeling technisch beheer via bouwbedrijf Schoonderbeek op telefoonnummer: 033 – 45 69 514.

Het spreekt voor zich dat bouwbedrijf Schoonderbeek alleen rechtstreeks benaderd mag worden in een noodsituatie. Mocht er geen sprake zijn van nood, maar laat je toch onnodig actie ondernemen dan zijn de extra kosten voor eigen rekening.

Mocht zich een dergelijke situatie voordoen dan verzoeken we je zo snel mogelijk, na de door jouw ondernomen actie, dit ook alsnog te melden bij onze afdeling technisch beheer door een e-mail te sturen aan beheer@govaert.nl.

Geen warm water of een storing aan de Cv-ketel buiten kantoortijd?
Veel storingen kun je zelf oplossen. Zoek de storingscode op de display van je ketel op in de handleiding of zoek via het internet. Vaak is de storing te verhelpen door het ontluchten van de cv of het bijvullen van de cv-installatie. Kun je de storing niet zelf verhelpen of vermoed je dat de ketel of een onderdeel daarvan kapot is. Check dan de sticker op de Cv-ketel. Op de sticker staat het bedrijf vermeldt waar onderhoudt is ondergebracht. Je kunt bij noodgevallen het bedrijf zelf benaderen. Deze erkende vakmensen kunnen het probleem snel identificeren en oplossen.

Het spreekt voor zich dat het bedrijf alleen rechtstreeks benaderd mag worden in een noodsituatie. Mocht er geen sprake zijn van nood, maar laat je toch onnodig actie ondernemen dan zijn de extra kosten voor eigen rekening.

Mocht zich een dergelijke situatie voordoen dan verzoeken we je zo snel mogelijk, na de door jouw ondernomen actie, dit ook alsnog te melden bij onze afdeling technisch beheer door een e-mail te sturen aan beheer@govaert.nl.

Over ons

Bedrijfsfilm

Arne Hopstaken

Ondernemend, innovatief en verzet graag bergen.

Jeldrik van Rhijn

Creatief, doelgericht en zit graag dichtbij het vuur.

Hugo Drost

Daadkrachtig, geïnteresseerd en houdt van gezelligheid.

Blog

21 juni 2022

Meer kansen voor woningkopers tot 35 jaar

Waar de afgelopen jaren vrijwel alleen maar berichten naar buiten kwamen over lagere hypotheekrentes en stijgende verkoopprijzen zijn de eerste maanden van 2022 positiever. In deze blog hebben we het over de stijgende kansen voor jonge huizenbezitters. Verder lezen
26 april 2022

Meer aanbod en lichte prijsdaling in 1e kwartaal 2022.

Het eerste kwartaal van 2022 is alweer voorbij. En dat betekent dat het NVM de marktinformatie van koopwoningen in januari, februari en maart bekend heeft gemaakt. Onderstaand vind je de belangrijkste cijfers voor Amersfoort en omstreken. Verder lezen
28 maart 2022

Minder hypotheek door private lease

Maak je gebruik van private lease en wil je een nieuwe woning kopen? Grote kans dat je hypotheek lager uitvalt dan gedacht. In deze blog leggen we uit waarom dat is. Verder lezen
25 februari 2022

Opkoopverbod voor beleggers op de Amersfoortse woningmarkt

Al jarenlang stijgen de huizenprijzen in Nederland. Waardoor het met name voor starters bijna  onmogelijk wordt om een woning te kopen. De gemeente Amersfoort gaat daar tegen optreden. In deze blog lees je wat de gemeente Amersfoort gaat doorvoeren. Verder lezen
© Copyright - Govaert Makelaardij - Alle rechten voorbehouden