Let op! Kijk eerst in je huurovereenkomst onder artikel 9.1 wie het beheer doet van jouw woning. Zodra je dit hebt opgezocht kom je een stuk verder!
Staat hier: Govaert. Dan regelen we het beheer voor de verhuurder en gebruik je: Mijn Govaert.
Staat hier: Verhuurder. Dan doet je verhuurder zelf het technisch en financieel beheer. Je dient daarom het verzoek hiervoor in te dienen bij de verhuurder. Zijn of haar contactgegevens staan in de huurovereenkomst opgenomen.
Je dient een reparatieverzoek schriftelijk (per email) in via beheer@govaert.nl. Daarin vermeld je: het adres en huisnummer, een korte omschrijving van de reparatie en eventuele foto’s toegevoegd als bijlage.
Ons technisch beheer streeft ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren.
Spoedeisende storingen buiten kantoortijd?
Voor spoedeisende storingen buiten kantoortijd en in het weekend die direct verholpen moeten worden, kun je contact opnemen met afdeling technisch beheer via bouwbedrijf Schoonderbeek op telefoonnummer: 033 – 45 69 514.
Het spreekt voor zich dat bouwbedrijf Schoonderbeek alleen rechtstreeks benaderd mag worden in een noodsituatie. Mocht er geen sprake zijn van nood, maar laat je toch onnodig actie ondernemen dan zijn de extra kosten voor eigen rekening.
Mocht zich een dergelijke situatie voordoen dan verzoeken we je zo snel mogelijk, na de door jouw ondernomen actie, dit ook alsnog te melden bij onze afdeling technisch beheer door een e-mail te sturen aan beheer@govaert.nl.
Geen warm water of een storing aan de Cv-ketel buiten kantoortijd?
Veel storingen kun je zelf oplossen. Zoek de storingscode op de display van je ketel op in de handleiding of zoek via het internet. Vaak is de storing te verhelpen door het ontluchten van de cv of het bijvullen van de cv-installatie. Kun je de storing niet zelf verhelpen of vermoed je dat de ketel of een onderdeel daarvan kapot is. Check dan de sticker op de Cv-ketel. Op de sticker staat het bedrijf vermeldt waar onderhoudt is ondergebracht. Je kunt bij noodgevallen het bedrijf zelf benaderen. Deze erkende vakmensen kunnen het probleem snel identificeren en oplossen.
Het spreekt voor zich dat het bedrijf alleen rechtstreeks benaderd mag worden in een noodsituatie. Mocht er geen sprake zijn van nood, maar laat je toch onnodig actie ondernemen dan zijn de extra kosten voor eigen rekening.
Mocht zich een dergelijke situatie voordoen dan verzoeken we je zo snel mogelijk, na de door jouw ondernomen actie, dit ook alsnog te melden bij onze afdeling technisch beheer door een e-mail te sturen aan beheer@govaert.nl.