Govaert Makelaardij

Social media strategie

Het maximale bereiken, ook met social media…
…Natuurlijk bij Govaert Makelaardij.

Sociale netwerken zijn een groot onderdeel van onze social mediastrategie. 10,4 miljoen Nederlanders zijn dagelijks op social media actief. Grote kans dat ook jouw toekomstige koper op social media te vinden is!

Met onze innovatieve en bewezen social media strategie bereiken wij zoveel mogelijk potentiële kopers binnen de doelgroep, én op het juiste moment. De ervaring leert dat meer bereik tot het beste verkoopresultaat zal leiden.

Onze social media strategie bestaat uit twee componenten: betaalde advertenties en een contentstrategie. Beide onderdelen lichten we natuurlijk graag even toe.

 

Betaalde advertenties
Wist je dat meer dan een kwart van de mensen die een koopwoning zoekt, niet geregistreerd is bij de bekende woningportalen? Dit betekent dat wij deze groep mensen op een andere manier moeten bereiken. Om die reden draait geavanceerde meetsoftware op de aanbodsectie van onze website. Meetsoftware waarmee wij kunnen vaststellen welk type mensen naar jouw woning kijkt. Vervolgens zetten wij slimme, geoptimaliseerde advertenties uit bij de specifiek doelgroep voor de woning. Facebook beloont ons niet voor niets met de hoogste kwaliteits- en relevantiescores in de markt als het onze advertenties betreft!

 

Contentstrategie
Naast een goede, betaalde advertentiestrategie is ook een contentstrategie van essentieel belang. Een ‘contentstrategie’ zou zich naar het Nederlands vertalen als een ‘inhoudstrategie’. Wat we daarmee bedoelen? Het verhaal over jouw woning meer context geven. Natuurlijk geven wij een zo accuraat mogelijk beeld van de woning weer, maar jij als verkoper maakt van het huis een ‘thuis’, door jouw persoonlijke woonervaring te delen. Deze content publiceren wij op een webpagina die je zelf beheert en kunt delen op social media. Upload leuke foto’s van het gezellige centrum of de zonsopgang vanuit het dakraam. Geef op de kaart aan waar je handig kunt parkeren, welke supermarkten er in de buurt zijn of andere faciliteiten die de buurt zo aantrekkelijk maken; dit alles kan! Hiermee creëren we meer bereik en dat zal tot een beter verkoopresultaat leiden.

Wil je ook met maximaal bereik jouw huis verkopen? Dan zit je goed bij Govaert Makelaardij.

 

Over ons

Bedrijfsfilm

Arne Hopstaken

Ondernemend, innovatief en verzet graag bergen.

Jeldrik van Rhijn

Creatief, doelgericht en zit graag dichtbij het vuur.

Hugo Drost

Daadkrachtig, geïnteresseerd en houdt van gezelligheid.

Blog

17 oktober 2019

De 5 meest gestelde vragen bij de verkoop van een woning

Bij het verkopen van een woning komen veel vragen naar voren. Vragen die wij elke week horen en voor ons gesneden koek zijn, maar die voor jou misschien minder duidelijk zijn. In deze blog lichten wij vijf vragen uit, zodat het verkopen van de woning voor jou duidelijker wordt. Verder lezen
25 september 2019

Een huis verkopen zonder makelaar. Verstandig?

In de huidige woningmarkt worden woningen verkocht nog voordat ze online staan. Via Facebook of mond tot mond worden woningen verkocht zonder dat er een makelaar aan te pas komt. Maar is een huis verkopen zonder makelaar wel verstandig? Verder lezen
22 augustus 2019

Voorkomen en oplossen van geborgen gebreken

Een nieuwe woning is één van de grootste aankopen in je leven. Des te meer reden om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. In dit artikel lichten we toe hoe je voorkomt dat je een huis met verborgen gebreken koopt. Of, als je al een woning met verborgen gebreken hebt gekocht, hoe je dit kunt oplossen. Verder lezen
12 juli 2019

Voordelen van je huis verkopen in de zomer

Een algemene gedachte die leeft is dat een huis verkopen in de zomer geen slimme zet is. Toch zijn er zeker wel voordelen om je woning juist wel te verkopen in de zomer. In de blog lichten we de voordelen toe. Verder lezen
© Copyright - Govaert Makelaardij - Alle rechten voorbehouden