Govaert Makelaardij

Social media strategie

Het maximale bereiken, ook met social media…
…Natuurlijk bij Govaert Makelaardij.

Sociale netwerken zijn een groot onderdeel van onze social mediastrategie. 10,4 miljoen Nederlanders zijn dagelijks op social media actief. Grote kans dat ook jouw toekomstige koper op social media te vinden is!

Met onze innovatieve en bewezen social media strategie bereiken wij zoveel mogelijk potentiële kopers binnen de doelgroep, én op het juiste moment. De ervaring leert dat meer bereik tot het beste verkoopresultaat zal leiden.

Onze social media strategie bestaat uit twee componenten: betaalde advertenties en een contentstrategie. Beide onderdelen lichten we natuurlijk graag even toe.

 

Betaalde advertenties
Wist je dat meer dan een kwart van de mensen die een koopwoning zoekt, niet geregistreerd is bij de bekende woningportalen? Dit betekent dat wij deze groep mensen op een andere manier moeten bereiken. Om die reden draait geavanceerde meetsoftware op de aanbodsectie van onze website. Meetsoftware waarmee wij kunnen vaststellen welk type mensen naar jouw woning kijkt. Vervolgens zetten wij slimme, geoptimaliseerde advertenties uit bij de specifiek doelgroep voor de woning. Facebook beloont ons niet voor niets met de hoogste kwaliteits- en relevantiescores in de markt als het onze advertenties betreft!

 

Contentstrategie
Naast een goede, betaalde advertentiestrategie is ook een contentstrategie van essentieel belang. Een ‘contentstrategie’ zou zich naar het Nederlands vertalen als een ‘inhoudstrategie’. Wat we daarmee bedoelen? Het verhaal over jouw woning meer context geven. Natuurlijk geven wij een zo accuraat mogelijk beeld van de woning weer, maar jij als verkoper maakt van het huis een ‘thuis’, door jouw persoonlijke woonervaring te delen. Deze content publiceren wij op een webpagina die je zelf beheert en kunt delen op social media. Upload leuke foto’s van het gezellige centrum of de zonsopgang vanuit het dakraam. Geef op de kaart aan waar je handig kunt parkeren, welke supermarkten er in de buurt zijn of andere faciliteiten die de buurt zo aantrekkelijk maken; dit alles kan! Hiermee creëren we meer bereik en dat zal tot een beter verkoopresultaat leiden.

Wil je ook met maximaal bereik jouw huis verkopen? Dan zit je goed bij Govaert Makelaardij.

 

Over ons

Bedrijfsfilm

Arne Hopstaken

Ondernemend, innovatief en verzet graag bergen.

Jeldrik van Rhijn

Creatief, doelgericht en zit graag dichtbij het vuur.

Hugo Drost

Daadkrachtig, geïnteresseerd en houdt van gezelligheid.

Blog

26 mei 2020

Onverminderd druk tijdens de coronacrisis

Waar vele branches hinder ondervinden van de Coronacrisis blijft de woningmarkt onverstoord verder gaan. Waar het in de lijn der verwachting lag dat verkoopprijzen en het aantal bezichtigingen zou afnemen, is dat niet gebeurd. Verder lezen
28 februari 2020

Veranderingen op de woningmarkt in 2020

Inmiddels is 2020 alweer 2 maanden oud. Een mooi moment om de veranderingen op de woningmarkt in 2020 onder de loep te nemen. Verder lezen
22 januari 2020

De meest gestelde vragen tijdens de bezichtiging

Je struint allerlei websites af op zoek naar een nieuwe woning. Misschien wel jouw eerste koopwoning. Een aantal woningen hebben je voorkeur en je neemt contact op met de makelaar voor een bezichtiging. Maar welke vragen zijn belangrijk om te stellen tijdens de bezichtiging? Je leest het in deze blog. Verder lezen
8 januari 2020

Wat te doen met overwaarde?

Je bent toe aan de volgende stap en gaat het huis verkopen. Door de afgelopen jaren hypotheek te hebben afgelost of doordat de woning meer waard is geworden houd je overwaarde over. Een bedrag wat je op verschillende manieren kunt benutten. In deze blog lichten we toe hoe je overwaarde kunt besteden. Verder lezen
© Copyright - Govaert Makelaardij - Alle rechten voorbehouden