Govaert Makelaardij

Social media strategie

Het maximale bereiken, ook met social media…
…Natuurlijk bij Govaert Makelaardij.

Sociale netwerken zijn een groot onderdeel van onze social mediastrategie. 10,4 miljoen Nederlanders zijn dagelijks op social media actief. Grote kans dat ook jouw toekomstige koper op social media te vinden is!

Met onze innovatieve en bewezen social media strategie bereiken wij zoveel mogelijk potentiële kopers binnen de doelgroep, én op het juiste moment. De ervaring leert dat meer bereik tot het beste verkoopresultaat zal leiden.

Onze social media strategie bestaat uit twee componenten: betaalde advertenties en een contentstrategie. Beide onderdelen lichten we natuurlijk graag even toe.

 

Betaalde advertenties
Wist je dat meer dan een kwart van de mensen die een koopwoning zoekt, niet geregistreerd is bij de bekende woningportalen? Dit betekent dat wij deze groep mensen op een andere manier moeten bereiken. Om die reden draait geavanceerde meetsoftware op de aanbodsectie van onze website. Meetsoftware waarmee wij kunnen vaststellen welk type mensen naar jouw woning kijkt. Vervolgens zetten wij slimme, geoptimaliseerde advertenties uit bij de specifiek doelgroep voor de woning. Facebook beloont ons niet voor niets met de hoogste kwaliteits- en relevantiescores in de markt als het onze advertenties betreft!

 

Contentstrategie
Naast een goede, betaalde advertentiestrategie is ook een contentstrategie van essentieel belang. Een ‘contentstrategie’ zou zich naar het Nederlands vertalen als een ‘inhoudstrategie’. Wat we daarmee bedoelen? Het verhaal over jouw woning meer context geven. Natuurlijk geven wij een zo accuraat mogelijk beeld van de woning weer, maar jij als verkoper maakt van het huis een ‘thuis’, door jouw persoonlijke woonervaring te delen. Deze content publiceren wij op een webpagina die je zelf beheert en kunt delen op social media. Upload leuke foto’s van het gezellige centrum of de zonsopgang vanuit het dakraam. Geef op de kaart aan waar je handig kunt parkeren, welke supermarkten er in de buurt zijn of andere faciliteiten die de buurt zo aantrekkelijk maken; dit alles kan! Hiermee creëren we meer bereik en dat zal tot een beter verkoopresultaat leiden.

Wil je ook met maximaal bereik jouw huis verkopen? Dan zit je goed bij Govaert Makelaardij.

 

Over ons

Bedrijfsfilm

Arne Hopstaken

Ondernemend, innovatief en verzet graag bergen

Jeldrik van Rhijn

Creatief, doelgericht en zit graag dichtbij het vuur

Hugo Drost

Daadkrachtig, communicatief sterk en energiek

Blog

18 januari 2019

De voordelen van een ervaren makelaar

Veel makelaars kunnen moeiteloos opnoemen wat er komt kijken bij het (ver)kopen van een huis. Maar makelaars die al jaren in het vak zitten bekijken de zaken toch net iets anders. Hun ervaring heeft hen geleerd bepaalde zaken toch anders aan te pakken. In deze blog leggen we uit wat de voordelen van een ervaren makelaar zijn. Verder lezen
19 december 2018

5 tips bij het verkopen van een woning

Op het eerste gezicht lijkt het verkopen van een woning een eenvoudige transactie tussen koper en verkoper. Echter blijkt in de praktijk dat er meer bij komt kijken. En dat veel kansen niet worden benut. Gebruik onze tips voor een succesvolle verkoop van jouw huis. Verder lezen
21 november 2018

Overwaarde op het huis, wat kun je ermee doen?

Overwaarde is het verschil tussen de huizenprijs en de hoogte van de hypotheek. Is je huis meer waard dan de hoogte van je hypotheek, dan heb je overwaarde. Heb je nog geen duidelijk beeld van wat je met de overwaarde kunt? In deze blog benoemen we verschillende manieren voor het vrijmaken en benutten van de overwaarde. Verder lezen
16 oktober 2018

Prinsjesdag 2018, wat zijn de gevolgen voor de woningmarkt?

18 september was het weer de derde dinsdag van september, oftewel Prinsjesdag. Het moment waarop de nieuwe kabinetsplannen kenbaar worden gemaakt. Belangrijke thema’s passeerden de revue, waaronder de woningmarkt. In deze blog lichten we de belangrijkste veranderingen toe. Verder lezen
© Copyright 2018 - Govaert Makelaardij - Alle rechten voorbehouden